Forum Projekt NeverFallout Nights

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jaskinia czasów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Projekt NeverFallout Nights Strona Główna -> Konkurs na questa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SLayerLP
Gość






PostWysłany: Pią 21:43, 21 Paź 2005    Temat postu: Jaskinia czasów

Podczas podróży trafiamy do małej mieściny w której wydaje się że nie ma żadnych zadań... ludzie mówią niewiele. Jest tylko 1 słabo wyposażony sklep. Gdy wychodzimy z miasta i wracamy spowrotem miasto znika... w miejscu gdzie była studnia stoi stara winda (a'la windy z krypt). Na dole znajduje się jedno duże pomieszczenie z 1 komputerem. Gdy używamy komputera pojawia się postać. Jest to Vault Dweller z 1 Falla. Mówi nam że poszukuje chipa wodnego dla swojej krypty. Możemy się z nim pożegnać, powiedzieć że już uratował swoją kryptę, lub że on i ludzie z jego krypty już nie żyją (możemy także wypytać się go o niego, jego zadanie i jego kryptę, ale zawsze rozmowa powróci do tego wyboru). Jeśli pożegnamy się z nim zaatakuje nas. Gdy wybierzemy 2 opcję nie uwierzy i zaatakuje nas. Gdy wybierzemy 3 opcję... zaatakuje nas Twisted Evil. Zostanie po nim kostium z krypty 13. Po chwili pojawi się "The Chosen One". Gdy będziemy chcieli z nim porozmawiać, zacznie krzyczeć "Mutant!", "Giń Mutancie!" itp. i zaatakuje nas Twisted Evil. Zostanie po nim ta "zabawka" którą dostawało się w Fallu 2 w Broken Hills gdy przegrało się pojedynek na ręke z supermutantem. Potem pojawi się oddział w ulepszonych PA. Pojawią się także barowe wyposażenie (meble itd.) i chłopaki z drużyny zaproponują nam popijawe Twisted Evil. Gdy bohater się obudzi, będzie leżał przy studni w mieście. Po wyjściu z niego i ponownym wejściu zamiast miasta (znowu Razz) będzie nowoczesny bar. W środku będzie drużyna z FT w armorach i komputer z którego zapisów wynikać będzie że gdy żołnierze robili popijawe wpadli mutanci i ich powybijali. Oczywiście z powodu dużego kalibru broni supermutków z chłopaków zostały tylko strzępy i nie można używać ich zdezelowanych pancerzy.
Powrót do góry
SlayerLP
Scenarzysta



Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Vault 69

PostWysłany: Pią 21:46, 21 Paź 2005    Temat postu:

To wyżej to ja napisałem Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marvin
Szef Projektu



Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kiełce

PostWysłany: Pią 22:57, 21 Paź 2005    Temat postu:

no dobre, dobre, ale to takiego czegoś bedzie potrzeba dużo czasu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SlayerLP
Scenarzysta



Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Vault 69

PostWysłany: Sob 0:04, 22 Paź 2005    Temat postu:

Akurat w NWN możnaby do tego użyć systemu "czarów przywoływania" w cut-scenkach. Gorzej byłoby ze zmianą wystroju wnętrza i wyglądu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marvin
Szef Projektu



Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kiełce

PostWysłany: Sob 0:05, 22 Paź 2005    Temat postu:

trzeba by zrobic zmienne obszary przejściowe i tyle

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gundark
Scenarzysta



Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hydropolis

PostWysłany: Pon 16:02, 27 Mar 2006    Temat postu:

jak dlamnie zadużo motanka wielki Chaos,chcecie zeby ludzie sobie mile pograli czy żeby im muzgi wybuchły od zadużej dawki informacji ? Idea

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marvin
Szef Projektu



Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kiełce

PostWysłany: Pon 21:19, 27 Mar 2006    Temat postu:

secont wariant RazzP

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Projekt NeverFallout Nights Strona Główna -> Konkurs na questa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin