Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SLayerLP
Gość
|
Wysłany: Pią 21:43, 21 Paź 2005 Temat postu: Jaskinia czasów |
|
|
Podczas podróży trafiamy do małej mieściny w której wydaje się że nie ma żadnych zadań... ludzie mówią niewiele. Jest tylko 1 słabo wyposażony sklep. Gdy wychodzimy z miasta i wracamy spowrotem miasto znika... w miejscu gdzie była studnia stoi stara winda (a'la windy z krypt). Na dole znajduje się jedno duże pomieszczenie z 1 komputerem. Gdy używamy komputera pojawia się postać. Jest to Vault Dweller z 1 Falla. Mówi nam że poszukuje chipa wodnego dla swojej krypty. Możemy się z nim pożegnać, powiedzieć że już uratował swoją kryptę, lub że on i ludzie z jego krypty już nie żyją (możemy także wypytać się go o niego, jego zadanie i jego kryptę, ale zawsze rozmowa powróci do tego wyboru). Jeśli pożegnamy się z nim zaatakuje nas. Gdy wybierzemy 2 opcję nie uwierzy i zaatakuje nas. Gdy wybierzemy 3 opcję... zaatakuje nas . Zostanie po nim kostium z krypty 13. Po chwili pojawi się "The Chosen One". Gdy będziemy chcieli z nim porozmawiać, zacznie krzyczeć "Mutant!", "Giń Mutancie!" itp. i zaatakuje nas . Zostanie po nim ta "zabawka" którą dostawało się w Fallu 2 w Broken Hills gdy przegrało się pojedynek na ręke z supermutantem. Potem pojawi się oddział w ulepszonych PA. Pojawią się także barowe wyposażenie (meble itd.) i chłopaki z drużyny zaproponują nam popijawe . Gdy bohater się obudzi, będzie leżał przy studni w mieście. Po wyjściu z niego i ponownym wejściu zamiast miasta (znowu ) będzie nowoczesny bar. W środku będzie drużyna z FT w armorach i komputer z którego zapisów wynikać będzie że gdy żołnierze robili popijawe wpadli mutanci i ich powybijali. Oczywiście z powodu dużego kalibru broni supermutków z chłopaków zostały tylko strzępy i nie można używać ich zdezelowanych pancerzy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
SlayerLP
Scenarzysta
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Vault 69
|
Wysłany: Pią 21:46, 21 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
To wyżej to ja napisałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marvin
Szef Projektu
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kiełce
|
Wysłany: Pią 22:57, 21 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
no dobre, dobre, ale to takiego czegoś bedzie potrzeba dużo czasu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SlayerLP
Scenarzysta
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Vault 69
|
Wysłany: Sob 0:04, 22 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
Akurat w NWN możnaby do tego użyć systemu "czarów przywoływania" w cut-scenkach. Gorzej byłoby ze zmianą wystroju wnętrza i wyglądu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marvin
Szef Projektu
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kiełce
|
Wysłany: Sob 0:05, 22 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
trzeba by zrobic zmienne obszary przejściowe i tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gundark
Scenarzysta
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hydropolis
|
Wysłany: Pon 16:02, 27 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
jak dlamnie zadużo motanka wielki Chaos,chcecie zeby ludzie sobie mile pograli czy żeby im muzgi wybuchły od zadużej dawki informacji ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marvin
Szef Projektu
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kiełce
|
Wysłany: Pon 21:19, 27 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
secont wariant P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|